Amazon was me te snel af

Al enige tijd wilde ik een blog beginnen over de nieuwe wereld van informatie (tekst, muziek, enzovoort) op het internet: de consequenties voor de oude media, de DRM-problematiek, apparaten daarvoor zoals e-readers, enzovoort.

Op dit moment staat vooral de beweging van gedrukte tekst (krant, boek, enzovoort) naar een elektronische vorm in de belangstelling. Het leek mij een goed idee om de blog te starten met de aankomst van een nieuwe gadget (niet dat ik er zoveel heb): een Kindle.

Op 19 oktober kreeg ik bericht dat ie was verzonden (uit de US), en dat ik m moest verwachten rond 23 oktober. Maar het pakje arriveerde (via UPS) al op 21 oktober. Dus waren ze me te snel af.

Morgen maar eens kijken, en ik houd u op de hoogte.

Geef een reactie

